Promowany jest konkretny produkt ( biała kiełbasa z Wielkopolski), a nie polskie mięso. Jaka jest pewność, że ta biała kiełbasa z Wielkopolski, nie została wyprodukowana z ubitych tuczników z Niemiec??, od których importerzy nie odprowadzają składki na FPMW, tak jak polscy hodowcy??Na ten karnawał Cech Rzeźników- Wędliniarzy-Kucharzy, ma przydzielone z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego na 2025 rok, 154.602,00 zł, środków odprowadzonych przez hodowców trzody chlewnej. Czy wydatkowanie tak dużych środków na białą kiełbasę z Wielkopolski, jako promocję konkretnego produktu i marki, jest zasadne z funkcjonowaniem Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego???


Dowiedz się więcej o projekcie
https://wmiesiesila.pl/karnawal-z-wieprzowina/

_____
Projekt sfinansowany z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego